Några roliga vänner, från galenskapens avgrop till biverkningar till max

Har dom senaste 3-4 dagarna haft en del vanföreställningar, syn- och hörselvillor jag haft till o från hela tiden. Inte vågat säga nånting till någon. Har ju senaste året gått nerför kan man säga. Nu börjar jag se och höra saker oxå – tänkte bäst hålla det hemligt jag kan. Tänkte att nu börjar man nå den där botten eller?

Sen natten till lö var fruktansvärd hallucigen dröm som fortsatte i vaket tillstånd när man vaknade. Pehr undrade vad jag höll p mig mitt i natten när jag sprang runt i lägenheten o jagade någåt eller låg i sängen och storgrät.  Lyckades somna om men samma om och om igen (sen en skrev blogg om det, helt hemskt). Ångest och vet inte om jag klarar en till panikattak så vågar inte somna, varit vaken sen i fredagsSå hittar jag äntligen svaret, biverkning vid utsättning är sömnen! Frägan bara när man vågar lägga sig igen. Även de andra var oxå biverkningar.Fått den riktiga reseriutbrott oxå senaste dagarna som är så olikt mig – biverkning, jahapp man tackar. Var helt rabiat haha

Funderar lite på om det är faktum att jag äter så många mediciner nu som gör att de biverkningarna interagerar då rätt alvarligt när man börjar sy saker. För hade inget sånt när jag käkade det några år sen

Ögnade igenom fass när jag fick den men ef jag haft den tidigare så tänkte det e lugnt. Jävla Fass man ska hålla koll på

Förrutom allt det därovan är pga seroquelm fick säker mer men tog de största, fick jag vaxra och pga den skakar jag som en parkinsonpatient. Var på middad igår (yuhuu jag kom ut genom dörren, det var vl inte trevligt direkt men jag var där) ja o så fick jag be om dricksglas till vin för annars kommerdet krossas glas. Sen dubbelhandsgrepp om glaset. Det jag har av andra meds är en mage som alltid är i kaos, viktuppgång, snustorr mun och en köldkortel som gåt ner i produktion.

Man ska nu göra, stirra in i väggen och hoppas på hör- o syn villor haha

About Chilli

En mer än lovligt galen tjej:-) Diagnosen bipolär 1 sedan några år efter ett liv av upp och nergångar. Mer upp en ner som tur är men samtidigt inte. Shit vad galna saker jag gjort när jag trott att jag var "gud". Dumma påhitt men också äventyr att minnas hela livet.
This entry was posted in Sick and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

