Tankar kring bipoläritet, de dåliga bitarna

Suttit o skrivit av mig, deprimerande  men det är sjukdomen. Vill du veta mer så läs men skrev mest ner för att få ordning på tankar. Men skickar till dom som ställt frågor

.Svarta tankar. Här är bara mina tankar och verklighet, ingen sanninf
– varje skov dödar hjärnceller blir långsamt dumma
– vid depressioner går det i slownotion däruppe uppel kan inte tänka
– Manin och din personlighet är inte längra helt finns.liten kontrolk Orädd  o galna planer. Krossar liv,  Livfara
– Psykoser och du har ingen kontroll. kontrol Hjärnan tar riktigt mycket skada. Gjort mig rädd för att gå ut resten av livet
– Jag har fler 15 piller om dan, 2  manier, 3 psykoser om 1 depression under ett år.  Med an massa biverkningar

Jag efter ett år av konstanta skov: rädd , så jävla rädd, tystlåten, skygg, långsam, puckad, känslokall, utom kontroll, apatisk, borta är lusten o glädjen,  förvirrad, eftet mina skov.. Innan skoven, Nej jag var motsatsen till allt dett där, orädd,vild, glad, smart, på språng och lustfylld för att någta fel på den listan, så vet jag faktiskt inte vem jag är längre så betyder det att jag redan är död?

Det är vad som rör sig i mitt förvirrade huvud. Men har förlikat mig med allt och är inte bitter. Har trots allt levt ett underbart liv, kort men oj vilket liv

About Chilli

En mer än lovligt galen tjej:-) Diagnosen bipolär 1 sedan några år efter ett liv av upp och nergångar. Mer upp en ner som tur är men samtidigt inte. Shit vad galna saker jag gjort när jag trott att jag var "gud". Dumma påhitt men också äventyr att minnas hela livet.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

