The world aint all sunshine and rainbows

Nej det är verligen inte det. Man ska bita i, hålla huvet kallt och vandra i det där kalla o hårda ni kallar värld. Men jag orkar inte, orkar verkligen inte. Så jag stannar i min soffa men kan inte fly tankarna o den där ångesten som gör att jag glömmer bort hur man andas.

Sen mår brorsan piss oxå, lyckades dö ett par min pga blodsbrist. Vill ha honom vid liv, även om jag vill dö ibland. Skära av sig handlederna kan han iaf, jag är aldeles för rädd för det, tänker att om jag ska hoppar jag fr balkongen, så blir det mindre stök för min kära sambo att ta hand om. Ja balkongen.. får sluta tänka på det. Men nej, skulle inte kunna göra så mot honom. Får fortsätta lida o HOPPAS på en vändning antar jag.

Akut tid hos läkaren imorn om ev inläggning. Vill inte in men får se vad han säger, hoppas på mirakelpiller i regnbågens färger (du vet dom där som inte finns)

http://youtu.be/VnmnTTL462k

About Chilli

En mer än lovligt galen tjej:-) Diagnosen bipolär 1 sedan några år efter ett liv av upp och nergångar. Mer upp en ner som tur är men samtidigt inte. Shit vad galna saker jag gjort när jag trott att jag var "gud". Dumma påhitt men också äventyr att minnas hela livet.
This entry was posted in Sick, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

