Konsten att vara människa

Shit vad knasig man är i skallen. Inget fungerar riktigt som det ska och jag ser världen med andra ögon än de andra. Jag förstår inte mänskligheten men försöker leva efter de regler jag lärt. Hur man ska vara, göra, leva. Kommer nog aldrig bemästra konsten i att vara människa men jag försöker

About Chilli

En mer än lovligt galen tjej:-) Diagnosen bipolär 1 sedan några år efter ett liv av upp och nergångar. Mer upp en ner som tur är men samtidigt inte. Shit vad galna saker jag gjort när jag trott att jag var "gud". Dumma påhitt men också äventyr att minnas hela livet.
This entry was posted in Dravel, Sick and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

